Det er også et godt mix, hvis man spørger fodboldklubben OB og chipsgiganten KiMs, der netop er blevet hovedsponsor for de stribede talenter.
- Vi er rigtig glade for, at KiMs på denne måde støtter talentarbejdet i OB og bakker op om den udvikling, OB allerede er inde i, hvor flere unge spillere markerer sig stærkt. Vi skal fortsætte i samme retning, og det er fantastisk, at KiMs også vil være med til det, siger adm. direktør i Odense Sport & Event, Thomas Christensen.
OBs mest talentfulde U19, U17, U15, U14 og U13-hold skal have KiMs på - og ikke inden i - maverne.
- Vi er rigtig glade for at være ny hovedsponsor. I KiMs er vi kendt for sloganet: 'Når du er sulten for sjov'. Det udtrykker klart vores ønske om, at der skal være en god og sund balance her i livet mellem det, vi spiser og motion. Vi ønsker at være med til at understøtte de gode vaner, som grundlægges i ungdommen, siger Kim Munk, adm. direktør hos KiMs.
Det er ikke offentliggjort, hvor mange penge der er i den nye aftale.