I det fynske folks tjeneste

Nordfynske Uni-Fly A/S er blevet Cirrus Service Center

Dedikeret holdning til kundeservice og generelt høj standard. Det de ord, den amerikanske flyproducent Cirrus bruger om årsagen til, at de netop har udnævnt fynske Uni-Fly A/S til autoriseret Cirrus Service Center.

Morten Raahauge Jørgensen, Customer Support Manager og daglig leder på værkstedet hos Uni-Fly A/S i Odense Lufthavn glæder sig over, at Uni-Fly bliver autoriseret Cirrus værksted.

Med udnævnelsen får ejere af Cirrus-fly i Skandinavien nu endelig deres "eget" autoriserede service center.

- Vi er rigtig glade for udnævnelsen, siger Morten Raahauge Jørgensen, Customer Support Manager og daglig leder på værkstedet hos Uni-Fly A/S.

- Vi har i forvejen en del Cirrus-fly i fast vedligehold fra blandt andet en stor flyveskole, så vi glæder os til at få endnu flere Cirrus-kunder i butikken, uddyber han.

Medarbejderne på værkstedet hos Uni-Fly A/S har 12 års Cirrus-erfaring. Det betyder, at medarbejderne har alle specialkurser i relation til Cirrus-fly.

- Det betyder, at vi er autoriserede til at lave alt vedligehold på nye Cirrus-fly i garantiperioden. Det må Cirrus-ejere ikke få lavet på så at sige almindelige værksteder, hvis de vil bevare garantien, siger Morten Raahauge Jørgensen.