FynBus presset af problemer

Aflysninger, forsinkelser og strejke har de senere uger givet voldsomt pres på kundekontoret hos FynBus. Passager, der brækkede armen i bus, føler sig svigtet.

Selskabet indrømmer at passagerne ikke får den betjening de er vant til - og det kan en ung kvinde fra Odense i dag bekræfte alt om.

Den 18. september kørte Lis Huus Sykær med sin lillebror i bus 61 og ved Rosengårdscentret, hvor de skulle af, bremsede chaufføren pludseligt og hårdt op

En brækket arm - det var hvad der kom ud af en køreturen, men hun har siden forgæves forsøgt at få oplyst navnet på busselskabets forsikringsselskab.

Hos Fynbus forklarer kommunikationaleder Martin Krogh, at aflysninger, forsinkelser og strejke har de senere uger givet voldsomt pres på kundekontoret, og at der derfor ikke har være optimalt for passagererne.

Kommunikationaleder Martin Krogh lovar at FynBus mandag vil se på Lis Huus Sykærs sag.

Oversigt

    Oversigt