Hæder til FynBus

Fynbus har netop vundet den nystiftede Passagerpulsens Kundeservicepris 2015.

Det er Forbrugerrådet Tænk, der har testet kundeservicen hos 14 trafikselskaber - og på baggrund af den test, har Fynbus altså slået de andre trafikselskaber og er havnet på en førsteplads.

- Vinderen signalerer, at der er tænkt på kundernes behov for kundeservice. Det gælder både i deres håndtering af kundernes henvendelser telefonisk og via hjemmesiden samt medarbejdernes store hjælpsomhed og viden, lyder den skriftlige begrundelse for, at Fynbus løb af med sejren.

Transportminister, Magnus Heunicke er tilfreds med, at Passagerpulsen har fokus på blandt andet god kundeservice hos trafikselskaberne.

- God kundeservice er et blandt flere vigtige elementer, når det gælder om at styrke den kollektive transport og gøre den mere attraktiv, siger Magnus Heunicke.

Udover at blive samlet vinder af kundeserviceprisen, tog Fynbus også prisen for bedste ONLINE kundeservice.

Oversigt

    Oversigt