I det fynske folks tjeneste

Rosengårdcentret først med nyt reklamemedie

Som det første butikscenter i Danmark tager Rosengårdcentret nu et helt nyt reklamemedie i brug. Overalt i centret vil der blive opsat store fladskærme, hvor de besøgende vil kunne se reklamer og aktuelle tilbud.

-


Skærmene vil kun vise billeder uden lyd

Som det første butikscenter i Danmark tager Rosengårdcentret nu et helt nyt reklamemedie i brug. Overalt i centret vil der blive opsat store fladskærme, hvor de besøgende vil kunne se reklamer og aktuelle tilbud.

Rosengårdcentret har indgået en aftale med firmaet Visual Bill-Board Technologies A/S, der står bag det såkaldte Mall-TV. Firmaet skal sælge reklamerne, der bliver vist på skærmene. Rosengårdcentret har dog betinget sig, at der bliver reklameret for produkter der kan købes i centret. Derudover får Rosengårdcentret mulighed for at bruge skærmene til at informere om tilbud og arrangementer i centret.

- Vi gør det for at være med på noget nyt. Vi får ikke noget særligt ud af det økonomisk, men det er noget der vinder frem i udlandet, og vi tror kunderne vil blive glade for denne type information, siger centerdirektør Preben Thomasen.

I første omgang vil der blive opsat mindst 15 skærme og målet er 30 i alt. Skærmene er 1 meter brede og 65 cm høje, og skærmene vil kun vise billeder, da lyd ofte virker forstyrrende.

Rosengårdcentret i Odense er Danmarks største butikscenter målt på antallet af butikker, og bliver årligt besøgt af omkring 5 millioner mennesker.

Ved du noget? Så send os et tip

Ny forbedret app til dig
Ny forbedret app til dig
Ny forbedret app til dig

Tryk på del og herefter "Føj til hjemmeskærm" for at oprette en genvej.

Åben browser menuen og vælg "Føj til startskærm" for at oprette en genvej.