Talentjagt til Vollsmose single

Fredag morgen kl. 8 synges første kapitel i en ny CD, der skal promovere Odense-bydelen Vollsmose. En casting à la \"Popstars\"-serien på TV2, starter på Abildgaardskolen, for at nå frem til de børn, der skal medvirke på pladen.

-

Fredag morgen kl. 8 synges første kapitel i en ny CD, der skal promovere Odense-bydelen Vollsmose.
En casting à la \"Popstars\"-serien på TV2, starter på Abildgaardskolen, for at nå frem til de børn, der skal medvirke på pladen.


Kun skoleelever kan deltage


I alt skal der findes 48 børnestemmer, som repræsenterer en bred kulturel sammensætning af både drenge og piger. Men forsangeren bliver en kvindelig vokal. Udover Abildgaardskolen, skal stemmerne findes blandt eleverne på H.C. Andersen Skolen og Humlehaveskolen.
Bag projektet står Vollsmoserådet, reklamebureauet Cosmographic, standup-komikeren Omar Marzouk og produceren Chris Nørgaard.


CD\'en udkommer til maj


Talentjagten er en del af Vollsmoserådets Tryghedskampagne der blev søsat i denne uge med tegneseriefiguren Volmar Verdensmester som bannerfører. Tryghedskampagnen vil fokusere på de positive sider ved Vollsmose. \"Castingen bliver et tilløbsstykke, og jeg regner med singlen kan være på gaden i maj måned\", siger Henrik Dresbøll fra Cosmographic til TV 2 /Fyn.


Talentjagten slutter med en finale i Center Øst lørdag den 16. marts mellem 10 og 14.

Oversigt

    Oversigt