Godt år for Nørgård Mikkelsen

Reklamebureauet Nørgård Mikkelsen mærker åbenbart ikke noget til den nedgang, som reklamebranchen ellers skulle være ramt af. I hvert fald har det odenseanske firma næsten fordoblet deres overskud i forhold til sidste år.

-

Reklamebureauet Nørgård Mikkelsen mærker åbenbart ikke noget til den nedgang, som reklamebranchen ellers skulle være ramt af. I hvert fald har det odenseanske firma næsten fordoblet deres overskud i forhold til sidste år.

Med et resultat på 10,2 millioner kroner efter skat ser det godt ud for firmaet og dets 113 ansatte. Direktør Erik Laumand er da også godt tilfreds med resultatet:

Tiltrækker nye kunder
\"Vi har et hovedformål om at holde fast i eksisterende kunder. Så vi ikke taber så mange kunder. Derudover har vi en meget stærk profil inden for blandt andet detailkæder og fødevarer, som betyder, at vi også har været i stand til at tiltrække nye kunder,\" siger Erik Laumand til Børsen.

Oversigt

    Oversigt