Støt OB - spis en burger

Fodboldklubben OB og fastfoodkæden McDonald har indgået en aftale om fælles markedsføring. Aftalen betyder, at McDonald personalet i Odense skal gå i stribede bluser og at kunderne kan sætte tænderne i en OB-menu.

Samtidig vil McDonalds blive markedsført på Odense Stadion.

- Vi håber, at dette tiltag vil øge synligheden i forbindelse med OB's hjemmekampe, og at det kan styrke interessen for OB i fremtiden, siger den kommercielle chef i OB, Tue Kempf til OBs hjemmeside.

Ekstra cheeseburger

Også McDonald er glade for aftalen om fælles markedsføring.

- Det er første gang, to store brands går sammen i byen. For os i restauranterne er det et spændende tiltag, som vi deltager i, fordi vi gerne vil gøre noget for øens hold. Vi har set det gjort andre steder med stor succes for begge parter, og den succes forventer vi også her i Odense, siger Ernst Kier, indehaver af McDonald's Odense.

Fremover vil McDonalds-personalet i de fem restaurationer i Odense gå i OB-trøjer i de weekender, hvor OB spiller på hjemmebane. Og vælger man at sætte tænderne i en OB-menu, så følger der en ekstra cheeseburger med i købet.

Aftalen træder i kraft til premierekampen på søndag mod FC Nordsjælland og gælder resten af året.

Oversigt

    Oversigt