Middelfart Sparekasse har de mest tilfredse kunder - igen

Igen i år er Middelfart Sparekasse i top, når det kommer til kundetilfredshed i landets 21 banker.

Så blev det lige til en fjerde gang. 

Middelfart Sparekasse har igen i år de mest tilfredse privatkunder i landets største undersøgelse af kundetilfredshed i pengeinstitutter. 

Den fynske sparekasse har fået en score på 86 point ud af 100 mulige i undersøgelsen 'Finanssektorens Kundebenchmark', hvor næsten 52.000 kunder fra 36 banker og sparekasser har vurderet deres pengeinstitut.

- Når vi har en vision, der hedder 'Bedst til kunder', er det naturligvis et opløftende resultat, siger Martin Baltser, der er administrerende direktør i Middelfart Sparekasse i pressemeddelelse. 

Det er Finanssektorens Uddannelsescenter, der står bag undersøgelsen. Det er fjerde år, den gennemføres, og Middelfart Sparekasse har altså ryddet bordet.  

Der er første gang, at kunderne har skullet forholde sig til, om de har tillid til, at deres rådgiver vil dem det bedste. Men det er intet problem for sparekassen, når man kigger på undersøgelsens resultater. Også på det spørgsmål placerer Middelfart Sparekasse sig nemlig helt i top i undersøgelsen.

- Det betyder utroligt meget for os. Tilliden mellem kunden og rådgiveren er utroligt vigtigt for os. Vi tror på værdien af det personlige møde, og det er altid vores ambition, at vores kunder ønsker at være kunder hos os i mange år. Vores rådgivere skal ikke sælge produkter. De skal finde løsninger, som gavner både kunden og sparekassen, siger Martin Baltser.

Oversigt

    Oversigt