Fremgang for Odense Teater

Odense Teater har på nuværende tidspunkt solgt 30 procent flere abonnementsbilletter end på samme tid sidste år.

I alt 6.500 billetter er indtil videre blevet solgt. Sidste år lød salget på 5000 på dette tidspunkt. I følge bureauet Billetten går salget på Odense Teater bedre end på andre teatre i landet.

Odense Teater tillæger repetoiret den stor ære for fremgangen.

- Erfaringen viser, at selve repertoiret har stor betydning for hvordan en sæson sælger, og vi har en god fornemmelse for teaterdirektør Jens August Willes første sæson. Det bygger vi på de tilbagemeldinger vi har modtaget fra begejstrede kunder på mail, i billetkontoret og i forbindelse med sæsonpræsentationen i søndags, siger Morten Kjærgaard, presse- & kommunikationschef ved Odense Teater.

Derudover mener Odense Teater, at markedsføringen af sæsonen i år er blevet forbedret gennem en flot sæsonbrochure og bedre præsentation af forestillingerne.

Odense Teater satser desuden bevidst på børn og unge, og det har betydet lavere priser på en række forestillinger.

Besøg Odense Teater

Oversigt

    Oversigt