Odense Zoo henter inspiration i USA

Ledelsen for Odense Zoos er sammen med repræsentanter fra bestyrelsen taget til USA og Canada for at hente ny inspiration.

Målet med turen er at finde oplevelseselementer, der ikke tidligere har været lanceret i Europa.

På rejsen skal gruppen se noget af det ypperste, der findes inden for attraktions- og oplevelsesverdenen i USA og Canada.

Turen går blandt andet til Sea World, San Diego Zoo, Monterey Bay Aquarium og Exploratorium.

Oplevelseselementerne skal være med til at præge Odense Zoos tre kommende store projekter KIWARA, ScienceZOO og Fishbone Bay. 

- Jeg glæder mig meget til at blive helt fyldt op på inspirations-batterierne og komme hjem til Odense med en masse inputs, der vil være med til at sikre den nytænkning, som er altafgørende for Zoos arbejde med at blive et fyrtårn ikke bare for Fyn, men for Danmark, siger Odense Zoos direktør Henrik Lehmann Andersen.
 
Målet for Odense Zoo er at få 600.0000 gæster om året og derved blive Danmarks 5. mest besøgte attraktion.

Oversigt

    Oversigt